مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 11:202023-09-02سياسي

تعیین تکلیف 13 هزار تن نهاده استراتژیک در معرض فساد


رییس دادگستری همدان پس از بازدید میدانی از انبارهای نهاده این استان گفت: 13 هزار تن نهاده دامی در این سیلو نگهداری می شوند که 6 هزار تن آن دچار آلودگی شده است و باید فرآوری روی آن انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، رییس قوه قضاییه طی تماس تلفنی با رییس دادگستری استان همدان دستور بررسی فوری وضعیت سیلوی امور و پشتیبابی شهرستان اسدآباد که نهاده های دامی استراتژیک در انجا دپو شده است را صادر کرد که به دنبال این دستور رییس کل دادگستری همدان به همراه گروه کارشناسان و مسوولان برای بررسی موضوع از این سیلو بازدید به عمل آورد.

حجت الاسلام محسنی اژه ای در این دستور تاکید کرده است: صیانت از حقوق عامه و حفظ بیت المال از جمله مسئولیت های ذاتی و مهم قوه قضاییه است و در همین راستا دستگاه قضایی با کمک سایر دستگاه ها، برای جلوگیری از تضییع و فساد نهاده های دامی ذخیره شده باید اقدام فوری، ریشه ای و متناسب صورت دهد.

محمدرضاعدالتخواه رییس کل دادگستری استان همدان پس از بازدید از این سیلوها افزود: مقدار زیادی نهاده دامی و ذرت در این سیلو نگهداری می شود که بخشی از آن در معرض آلودگی و غیر قابل استفاده شدن قرار دارد و بخشی از آن نیز آلوده شده است و باید اقدامات لازم برای تغییر وضعیت و نگهداری آن انجام شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف 13 هزار تن نهاده استراتژیک در معرض فساد

تعیین تکلیف 13 هزار تن نهاده استراتژیک در معرض فساد