مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 23:352023-09-04بين الملل

بغداد: همه تدابیر امنیتی برای مراسم اربعین اتخاذ شده است


وزیر کشور عراق با اشاره به اتخاذ همه تدابیر امنیتی برای تأمین امنیت زائران اربعین، خبر داد که نیروهای امنیتی این کشور در آماده باش کامل قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالامیر الشمری وزیر کشور عراق و رییس کمیته عالی امنیتی مراسم اربعین شامگاه امروز دوشنبه خبر داد که تعداد زائران از همه مناطق در حال افزایش است.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) به نقل از الشمری گزارش داد، تمامی تدابیر امنیتی برای تأمین امنیت زائران اربعین، اتخاذ شده است و شماری از زائران در حال بازگشت هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای امنیتی عراق در آماده باش کامل قرار دارند، تصریح کرد: تمامی مستلزمات امنیتی و خدماتی برای زائران فراهم شده است.

عمر الوائلی  رییس سازمان گذرگاه های مرزی عراق شمار زائران خارجی که از طریق گذرگاه های مرزی برای زیارت اربعین وارد خاک عراق شده اند را به تفکیک گذرگاه ها اعلام کرد.

  الوائلی شامگاه گذشته تصریح کرد: روند ورود و خروج زائران اربعین به صورت روان در گذرگاه های مرزی ادامه دارد و شمار زائرانی که از گذرگاه های مرزی زمینی و هوایی وارد کشور می شوند، بیش از 3.

5 میلیون نفر است.

  وی با اشاره به نسبت بالای خروج زائران اربعین از کشور پس از عزاداری در کربلای معلی از طریق گذرگاه های مرزی افزود: گذرگاه مرزی زرباطیه (مهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بغداد: همه تدابیر امنیتی برای مراسم اربعین اتخاذ شده است

بغداد: همه تدابیر امنیتی برای مراسم اربعین اتخاذ شده است