مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:552023-08-23سياسي

فرمانده جدید سپاه ناحیه بقیه الله شیراز معرفی شد


آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز با حضور فرمانده سپاه فجر فارس، فرماندار شیراز، اعضای شورای تامین و دیگر مسئولین استانی برگزار شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس شیراز، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات چهار ساله سرهنگ مجید علیپور اظهار داشت: قطعا همه بسیجیان در تحقق موفقیت های این ناحیه سهیم بودند.

  وی با اشاره به سرآمدبودن استان فارس در کشور در برخی مسائل، این ناحیه را سرآمد نواحی در استان دانست و تصریح کرد: از آنجا که سرهنگ علیپور چند وقتی است که مسئولیت قرارگاه احمدبن موسی (ع) را پذیرفته اند و این قرارگاه نیازمند وقت گذاری بیشتری است، لذا سرهنگ احمد جعفری فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی (ع) را به سمت فرماندهی این ناحیه معرفی می کنیم که سوابق مسئولیتی خوبی در سطوح مختلف سپاه فجر دارد.

  بوعلی با اشاره قدرت خلاقیت سرهنگ جعفری، از همه کسانی که در موفقیت های ناحیه بقیه الله به ویژه فرماندهان پایگاه ها و گردان ها خواست همانگونه که در زمان فرماندهی سرهنگ علیپور پای کار بودند، سرهنگ جعفری را همراهی کنند.

سرهنگ پاسدار مجید علیپور فرمانده سابق سپاه ناحیه بقیه الله شیراز هم در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این ناحیه در 4سال گذشته، اظهار داشت: رسیدگی به پایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید سپاه ناحیه بقیه الله شیراز معرفی شد

فرمانده جدید سپاه ناحیه بقیه الله شیراز معرفی شد