مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 19:502023-09-17سياسي

ورود کمیسیون اصل 90 مجلس به پروژه راهبردی چشمه نور قزوین


نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی از ورود کمیسیون اصل 90 به پروژه راهبردی چشمه نور استان قزوین خبر داد و بر پیشگامی وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور در این زمینه تاکید کرد.

- فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به گذشت بیش از یک دهه از شروع پروژه چشمه نور استان اظهار کرد: روند کند پیشرفت این پروژه، دغدغه هایی را ایجاد کرده که در سه سال و نیم اخیر و در زمان رییس سازمان برنامه بودجه دولت دوازدهم و رییس سازمان برنامه بودجه دولت سیزدهم، رایزنی و جلسات مکرری را برگزار کرده ام و حتی از شخص رییس جمهور هم این موضوع را پیگیری شده ام.

وی افزود: در سفر ریاست جمهوری به استان قزوین برای این پروژه 250 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت که تاکنون فقط 26 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

نماینده قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به دلیل برخی مشکلات، پروژه با کندی در حال پیشرفت است که در بازدید نظارتی اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس از پروژه، مقرر شد این کمیسیون برای کمک به پروژه وارد عمل شود و جلسات لازم با مسوولان برگزار و موضوع بررسی شود که وزارت علوم و معاونت علمی و فناوری کشور نیز باید در این زمینه پیشگام باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کمیسیون اصل 90 مجلس به پروژه راهبردی چشمه نور قزوین

ورود کمیسیون اصل 90 مجلس به پروژه راهبردی چشمه نور قزوین