مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-02سياسي

اتمام ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان تهران در سال 1401


معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران از اتمام ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در سال 1401 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی شیرین ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از اتمام ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان تهران در سال 1401 خبر داد و اظهار داشت: ارزیابی عملکرد 68 دستگاه اجرایی استان تهران در دو محور عمومی و اختصاصی صورت گرفته است.

شیرین بیان داشت: در شاخص های اختصاصی، اهداف پیش بینی شده و عملکرد دستگاه اجرایی در قلمرو وظایف اصلی و در شاخص های عمومی نیز کارکرد دستگاه های اجرای در سه محور اصلی شامل رضایتمندی مردم از دستگاه های اجرایی ، بهره وری و تعالی سازمانی و عدالت مبتنی بر 16 شاخص و 42 سنجه، مورد بررسی قرار گرفته است.

وی افزود: دستگاه های اجرایی در گروه های شش گانه ارزیابی شامل زیربنایی و توسعه زیرساخت ، تولیدی و خدماتی ، فرهنگی، علمی و آموزشی ، سلامت و رفاه اجتماعی ، عمومی، امنیتی و قضایی و اقتصادی و مالی تقسیم بندی شده و از برترین های آنها تقدیر به عمل می آید.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در ادامه عنوان داشت: دستگاه های اجرایی در محورهای ویژه استان تهران شامل تحقق مصوبات سفرهای ریاست جمهوری ، مشارکت در تحقق شعار سال ، پاسخگویی ، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان تهران در سال 1401

اتمام ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان تهران در سال 1401