مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 16:152023-09-08حوادث

بازداشت 2 موبایل قاپ حرفه ای در یوسف آباد


رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت، دو سارق که اقدام به قاپیدن موبایل دست کم 30 تن از شهروندان در محدوده یوسف آباد کرده بودند، خبر داد.

-   به گزارش  به نقل از برنا، سردار محمد معظمی گودرزی در تشریح جزییات این خبر گفت: روز گذشته ماموران دایره عملیات کلانتری 125 یوسف آباد درحال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که به راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش مشکوک شده و رفتار آنان را تحت نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: دقایقی بعد متهمان به وسیله موتورسیکلت و به سرعت به سمت مردی که در آن سوی خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود رفته و اقدام به قاپیدن گوشی این فرد کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

در همین راستا نیز تعقیب و گریز میان ماموران پلیس و این افراد آغاز شد و همزمان ماموران با انجام اقدامات پیش دستانه مشخصات متهمان را به سایر گشت های انتظامی اعلام کردند.

  رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه با ایجاد طرح مهار، موتورسیکلت متهمان متوقف شد، گفت: با توقف موتورسیکلت ماموران برای دستگیری دو سارق به آنان نزدیک شدند که در این حین متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شدند، اما با هوشمندی ماموران و شگردهای پلیسی متهمان زمین گیر و دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت 2 موبایل قاپ حرفه ای در یوسف آباد

بازداشت 2 موبایل قاپ حرفه ای در یوسف آباد