مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-10سياسي

شهرک صنعتی آب باریک هیچ مشکل زیرساختی ندارد


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: شهرک صنعتی آب باریک، به عنوان قدیمی ترین شهرک صنعتی این استان دارای تمام امکانات زیرساختی است و مشکل تامین زیرساخت ندارد.

- سید مصطفی هاشمی یکشنبه 18 شهریور در جلسه ای با هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آب باریک به بررسی مسائل و مشکلات این واحد پرداخت و با بیان اینکه شهرک صنعتی آب باریک زرقان نخستین شهرک صنعتی در فارس است و یکی از قدیمی ترین شهرک های صنعتی کشور محسوب می شود، گفت: این شهرک صنعتی به عنوان قدیمی ترین شهرک صنعتی استان فارس دارای تمام امکانات زیرساختی است و مشکل تامین زیرساخت ندارد.

هاشمی با اشاره به واگذاری شهرک صنعتی آب باریک به شرکت خدماتی به عنوان تشکل منتخب صنعتگران، ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در حفظ و نگهداری و از تاسیسات شهرک صنعتی بر همکاری به منظور رفع برخی نواقص تاکید کرد.

او ارتقاء وضعیت تصفیه خانه فاضلاب، لزوم پایش دقیق پساب خروجی واحدهای تولیدی و نظارت بیشتر در این بخش به منظور انجام عملیات پیش تصفیه در واحدهای صنعتی، اصلاح بخشی از شبکه آب وانتقال آب و پایش وضعیت تولید در واحدهای صنعتی و برگزاری کلینیک های صنعتی و رفع مشکلات واحدهای راکد با هدف فعال سازی و ارتقاء وضعیت تولید را از برنامه های مهم در این شهرک صنعتی اعلام که برخی از آنها توسط شرکت خدمات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرک صنعتی آب باریک هیچ مشکل زیرساختی ندارد

شهرک صنعتی آب باریک هیچ مشکل زیرساختی ندارد