مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-12اقتصادي

مردم تنها به علامت استاندارد اکتفا نکنند/ اجرای طرح افکارسنجی استاندارد در لرستان


مردم تنها به علامت استاندارد اکتفا نکنند بلکه برای اطمینان از اصالت محصول یا کالا کد ده رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال کنند.

- ایسنا/لرستان رییس اداره استاندارد بروجرد گفت: مردم تنها به علامت استاندارد اکتفا نکنند بلکه برای اطمینان از اصالت محصول یا کالا کد ده رقمی زیر علامت استاندارد را به سامانه پیامکی 10001517 ارسال کنند.

نازنین دایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طرح افکارسنجی استاندارد با هدف اشاعه و تداول فرهنگ استاندارد برای سلامت جامعه است.

وی اضافه کرد: براساس ماده 3 و 17 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، سازمان ملی استاندارد به عنوان یک مرجع حاکمیتی عهده دار سیاست گذاری ها، حسن نظارت، هدایت نظام استاندارد و اطمینان بخشی به کیفیت کالا و خدماتی بوده که در داخل کشور تولید یا ارائه و یا به کشور وارد و یا از کشور صادر می شود و سازمان ملی استاندارد ایران موظف به ارزیابی انطباق کالا و خدمات به لحاظ ایمنی، بهداشت و سلامت عمومی است.

دایی افزود: در همه مواردی که به لحاظ سلامت و ایمنی مردم حائز اهمیت باشد سازمان استاندارد موظف است زنجیره استانداردسازی را پیاده سازی کند.

وی گفت: نشان استاندارد ملاک تایید محصول با استانداردهای مربوطه و ایجاد حداقل ویژگی های قابل قبول است و سازمان ملی استاندارد می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم تنها به علامت استاندارد اکتفا نکنند/ اجرای طرح افکارسنجی استاندارد در لرستان

مردم تنها به علامت استاندارد اکتفا نکنند/ اجرای طرح افکارسنجی استاندارد در لرستان