مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-11ورزشي

نایب قهرمان تکواندو آسیا: ساعت ها با افتخار پرچم ایران را بردوش داشتم


پینار لطفی زاده نایب قهرمان رقابت های تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا 2023 در گفتگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: خوشحالم که توانستم گوشه ای از زحماتی را که پدر و مادرم در طول این سالها برایم کشیدند با کسب مدال آسیایی جبران کنم و آن را تقدیم پدر و مادر مهربانم می کنم که همیشه و همه جا پشت و پناه من بودند.

وی از حس و حال خود موقع دریافت مدال و بالا رفتن پرچم کشورش برایمان گفت که تا جایی خوشحال بوده و به خود می بالیده که پرچم ایران را به عنوان نماینده مردم کشورش بالا برده و ساعت ها پرچم سه رنگ ایران را بر دوش داشته است.

لطفی زاده درباره سختی ها و برنامه های ورزشی خود می گوید: برای رسیدن به مدال تمرینات فشرده را داشتم و برای کسب طلا رفته بودم اما با اختلاف خیلی کمی در بازی فینال نتیجه را به حریف واگذار کردم و این شکست من را مصمم کرده که تلاش خودم را بیشتر کنم تا در مسابقات بعدی اگر پیراهن تیم ملی را پوشید و خدا خواست با مدال طلا به کشور برگردم.

پینار لطفی زاده از آذربایجان شرقی توانست در رقابتهای تکواندوی قهرمانی نونهالان آسیا 2023 مدال نقره را کسب و نائب قهرمان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس, لطفی زاده در رده قدی 168 سانتیمتری در جمع 12 شرکت کننده از قاره آسیا توانست با اقتدار مدال نقره را کسب و به عنوان نائب قهرمان این دوره از مسابقات معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نایب قهرمان تکواندو آسیا: ساعت ها با افتخار پرچم ایران را بردوش داشتم

نایب قهرمان تکواندو آسیا: ساعت ها با افتخار پرچم ایران را بردوش داشتم