مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:252023-08-26سياسي

انجمن های میراث فرهنگی از ظرفیت مردمی استفاده کنند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: انجمن های میراث فرهنگی برای پیشبرد برنامه های خود باید از ظرفیت مردمی استفاده کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در نشست با اعضای انجمن دوستداران میراث فرهنگی و طبیعی سمنان اظهار کرد: حساسیت های اجتماعی و دغدغه مندی در حوزه میراث فرهنگی موجب تشکیل این انجمن شده است و توانمندی و تخصص در آن ها توانسته در برنامه ها و تصمیمات اداره کل میراث فرهنگی استان نقش بسزایی داشته باشند.

وی افزود: میراث فرهنگی موضوع بسیار گسترده ای است و بزرگ ترین پشتوانه میراث فرهنگی حمایت های مردمی و دوستداران میراث فرهنگی است که ما همواره از این ظرفیت در راستای حفاظت از آثار بیشترین بهره را برده ایم و از آن استقبال می کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان تأکید کرد: این انجمن با خدمت بی چشم داشت خود در طول سالیان اخیر به ویژه در دولت سیزدهم، با انصاف به مطالبه گری پرداخته است و از انجمن های مؤثر و معتمد مردم است.

کرم زاده گفت: با فعالیت این انجمن برای پاسداشت و اعتلای ارزش آثار فرهنگی، تاریخی و کمک به شناساندن و گسترش نگرش به این آثار، پژوهش و مطالعه در زمینه های گوناگون میراث فرهنگی، آگاهی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های میراث فرهنگی از ظرفیت مردمی استفاده کنند

انجمن های میراث فرهنگی از ظرفیت مردمی استفاده کنند