مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-12سياسي

اداره کل فرهنگ و ارشاد به دنبال تقویت فرهنگ انقلابی مردم باشد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین تقویت فرهنگ انقلابی مردم را یکی از رسالت های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار با حسین براتی سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: توجه به شورای فرهنگ عمومی، مساجد، قرآن و نهج البلاغه بسیار حائز اهمیت است، این ها ارکان اصلی مسئولیت شماست، هر کدام از این ظرفیت ها نیز مسائل بی شماری دارند که باید به آن ها اهمیت داده شود.

وی بیان کرد: هنوز ما آدم هایی را داریم که اصرار دارند انقلاب ربطی به دین ندارد و دین هم ربطی به انقلاب ندارد، این احمقانه ترین فکری است که در ذهن و جان برخی آدم ها رخنه کرده است، محصول آن به قول امام خمینی (ره)، اسلام آمریکایی و به قول رهبر حکیم انقلاب، شیعه انگلیسی است، این افکار را چه کسی باید اصلاح کند؟ باید تدارکاتی دید و از فرصت های شورای فرهنگ عمومی استفاده کرد تا فرهنگ انقلابی جای این افکار متحجرانه را بگیرد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: موضوع عفاف و حجاب هم خیلی مهم است و باید در فرهنگ ما نهادینه شود، موضوع حلال و حرام نیز بسیار حائز اهمیت است، پول حرام انسان را فاسد می کند، نماز انسان را باطل می کند، این ها فرهنگ عمومی هستند و باید این ها را اولویت بندی کرد تا در شور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل فرهنگ و ارشاد به دنبال تقویت فرهنگ انقلابی مردم باشد

اداره کل فرهنگ و ارشاد به دنبال تقویت فرهنگ انقلابی مردم باشد