مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:012023-09-13سياسي

اجتماع بزرگ هیئت خدام الرضا در میدان امام حسین برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، صفرعلی براتلو مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران با اعلام برگزاری مراسم شام غریبان شهادت امام رضا(ع) اظهار کرد: این مراسم از ساعت 16:30 روز شنبه 25 شهریور از میدان شهدا به سمت میدان آیینی امام حسین(ع) برگزار می شود و هیئت های عزاداری خادمیاران رضوی از کل استان تهران در این برنامه شرکت خواهند کرد.

   وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در طول مسیر موکب هایی دایر خواهد شد که در آن انواع خدمات فرهنگی، اجتماعی، هنری، عمومی و .

به عزاداران ارائه و چایخانه و شربتخانه رضوی نیز در میدان آیینی امام حسین(ع) بر پا می شود.

   براتلو با اشاره به این که همه ساله همزمان با شهادت امام رضا(ع) اجتماع عظیم خادمیاران و یاوران آن حضرت در تهران برگزار می شود، گفت: امسال در کنار خدام الرضا (ع) از سایر شهروندان، هیئت ها و گروه های عزاداری نیز دعوت شده تا در این مراسم حضور داشته باشند و در میدان امام حسین(ع) به عزاداری شام غریبان شهادت امام هشتم بپردازند.

   مدیر کانون های خدمت رضوی استان تهران همچنین به ضرورت زنده نگهداشتن سیره رضوی در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: امروز باید تلاش کنیم تا  فرهنگ و سیره رضوی در بین تمام آحاد جامعه خصوصا نسل جوان و نوجوان نهادینه شود چرا که بهترین الگو سرمشق برای زندگی ، سیره علمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجتماع بزرگ هیئت خدام الرضا در میدان امام حسین برگزار می شود

اجتماع بزرگ هیئت خدام الرضا در میدان امام حسین برگزار می شود