مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-19ورزشي

واکنش معاون وزیر ورزش به حاشیه های حضور رونالدو در تهران


معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه المپیاد استعدادهای برتر گفت: هیچ مراسم استقبالی برای حضور رونالدو در ایران تدارک دیده نشده بود و وظیفه ی ماست که حیثت و کرامت هوادار حفظ شود.

- معاون وزیر ورزش و جوانان در مراسم اختتامیه المپیاد استعدادهای برتر گفت: هیچ مراسم استقبالی برای حضور رونالدو در ایران تدارک دیده نشده بود و وظیفه ی ماست که حیثت و کرامت هوادار حفظ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سینا کلهر، معاون وزیر درباره بی نظمی که روز گذشته در ورود رونالدو به ایران افتاد، اظهار کرد: این اتفاق در همه جای دنیا می افتد و طبیعی است؛ دوم این که بی نظمی که اتفاق می افتد شاید خود هوادار نیز کرامت و حیثیتش رعایت نشود.

او گفت: شکل استقبال خیلی بهتر از این می توانست باشد البته شاید این استقبال در پیش بینی ها لحاظ نشده باشد مساله این است که حیثیت و کرامت هوادار رعایت شود.

چیز خاصی نبود و در همه جای دنیا شاید شاهد چنین اتقاقاتی باشیم.

کلهر تصریح کرد: چندین جلسه برای حضور رونالدو در ایران در وزارت و فدراسیون فوتبال برگزار شده بود حتی در شورای تامین تقسیم کار شده بود و هر دستگاهی وظیفه خود را می دانست.

وی در پایان گفت: این تجربه به برگزارکنندکان کمک می کند وظیفه ی ما این است که حیثت و کرامت هواداران را حفظ کنیم و اتفاقی نیفتد که شان هوادار از بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون وزیر ورزش به حاشیه های حضور رونالدو در تهران

واکنش معاون وزیر ورزش به حاشیه های حضور رونالدو در تهران