مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-22سياسي

اگر دشمن دست به حماقت بزند، همان مکان گورستان ابدی اش خواهد شد


معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفان کشور گفت: دشمنان ما محاسبه گر و از وحدت ما آگاه هستند و دست به حماقت نخواهند زد و اگر زمانی دست به حماقت بزنند و احمقانه عمل کنند در آن نقطه و مکانی که حماقت بکنند، - ایسنا/کرمان معاون هماهنگ کننده بسیج مستضعفان کشور گفت: دشمنان ما محاسبه گر و از وحدت ما آگاه هستند و دست به حماقت نخواهند زد و اگر زمانی دست به حماقت بزنند و احمقانه عمل کنند در آن نقطه و مکانی که حماقت بکنند، گورستان ابدی آنها خواهد شد.

سردار حسین معروفی امروز 31 شهریورماه در مراسم رژه نیروهای مسلح کرمان اظهار کرد: آنچه که جنگ نابرابر سخت و خسارت بار با ایران تنها را تبدیل به دفاع مقدس کرد، منطق او بود و منطق ما در دفاع مقدس، منطق عاشورا بود.

فرهنگ عاشورا هشت سال بر دفاع ما حاکم بود.

او با یادآوری عملیات کربلای پنج بیان کرد: باید این عملیات مخصوصا نبرد نابرابر در کنار کانال پرورش ماهی و نهر جاسم را مقتل نویسی و مقتل خوانی کنیم.

همه مکتب عاشورا را در آن صحنه می دیدیم و با هیچ نگاه مادی و نظامی نمی توانیم بگوییم زیرا یک گردان بسیجی در مقابل رزم زره سپاه سوم عراق (بزرگترین سپاه عراق) و در آنجا جنگ تن به تن یا جنگ تانک با تانک نبود بلکه جنگ تن با تانک بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر دشمن دست به حماقت بزند، همان مکان گورستان ابدی اش خواهد شد

اگر دشمن دست به حماقت بزند، همان مکان گورستان ابدی اش خواهد شد