مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-12اقتصادي

سهمیه بنزین سوپر اهواز بسیار ناچیز است


رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: سهمیه بنزین سوپر اهواز بسیار کم و ناچیز است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ابراهیم الباجی رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: توجه به توزیع بنزین معمولی، در بحث تامین سوخت بنزین در اهواز به صورت کلی مشکلی وجود ندارد اما توزیع بنزین معمولی علاوه بر اثرات بسیار منفی در بحث آلودگی هوا، اثرات بسیار مخرب و بدی بر روی خودروها دارد زیرا بخشی از خودروها در خوزستان خودروهای پلاک اروند هستند و استاندارد مصرف سوخت آن ها براساس استفاده از بنزین یورو 4 و سوپر است.

وی در خصوص توزیع بنزین سوپر در اهواز ادامه داد: هفته ای یک نفتکش 30 هزار لیتری بنزین سوپر از پالایشگاه اراک وارد اهواز می شود که باید گفت با توجه به نیاز مصرفی کلانشهر اهواز ناچیز است و نمی دانیم به کدام جایگاه باید تخصیص داده شود.

رییس انجمن صنفی جایگاه داران سوخت خوزستان گفت: این میزان بنزین سوپر برای یک کلانشهر آنقدر ناچیز و کم است که باید بگوییم اگر این یک تانکر هم نیاید بهتر است.

وی ادامه داد: حال حاضر فقط نیمی از نیاز بنزین مصرفی کلانشهر اهواز با بنزین یورو4 تامین می شود و باقی آن از طریق توزیع بنزین معمولی تامین می شود که برای خودروها و آلودگی هوا مشکل ساز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه بنزین سوپر اهواز بسیار ناچیز است

سهمیه بنزین سوپر اهواز بسیار ناچیز است