مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 18:302023-08-31سياسي

لیبرال ها از تفکر عاشورایی هراس دارند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: وهابیون و لیبرال ها همواره از تفکر عاشورایی هراس و واهمه داشته و چشم دیدن عظمت عاشورا و اربعین را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید حسن عاملی عصر پنجشنبه در مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین در روستای اندبیل خلخال اظهار کرد: دشمنان کوته فکر ما از بالندگی فرهنگ عاشورایی، جهاد و شهادت همواره در هراس هستند چرا که این سیره و سلوک مخالف تفکر افراطی و لاابالی گری آنها است.

وی تصریح کرد: نهضت عاشورا با صلابت و اقتدار امت اسلامی و هوشیاری آنها زنده و بالنده است و نمود آن را در قالب راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی شاهد هستیم که از دور و نزدیک مسلمانان عشق و ارادت واقعی خود را به ساحت سیدالشهدا (ع) نشان می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل واقعه کربلا را واقعه منحصر به سال 61 ندانست و گفت: بعد از گذشت 14 قرن همچنان عصیانگری امت اسلامی را علیه استبداد، ظلم، تعدی و بیدادگری شاهد هستیم چرا که در هر عصر و زمانی ملت های آزادیخواه هرگز در برابر ظالمان و ستمگران سکوت نکرده بلکه پیروی از راه سیدالشهدا (ع) را که در آن حریت موج می زند، به نمایش گذاشتند.

آیت الله عاملی افزود: راهپیمایی اربعین حسینی حرکتی زنده و بالنده در مقابله با تفکر یزیدیان زمان است که اجازه نمی دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیبرال ها از تفکر عاشورایی هراس دارند

لیبرال ها از تفکر عاشورایی هراس دارند