مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 19:512023-09-11اجتماعي

6 موکب خراسان جنوبی پذیرای زائران پاکستانی اربعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امروز در جلسه میقات الرضا(ع) استان اظهار کرد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی معبری برای زائران اربعین و حرم رضوی به ویژه زائران پاکستانی است مکان هایی برای پذیرایی و اسکان زائران در استان پیش بینی شده است.

وی از برپایی 6 موکب برای پذیرایی از زائران امام رضا(ع) خبر داد و گفت: موکب های اداره اوقاف  استان برای پذیرایی از زوار در ورودی استان در شهر خضری در کنار مسجد جامع شهر، در محل امامزاده زید قائن، در امامزادگان باقریه بیرجند، امامزاده سید علی نهبندان و مسجد حضرت ابوالفضل (ع) نهبندان راه اندازی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به برپایی موکب مردمی حضرت فاطمه زهرا(س) در شهر قاین تصریح کرد: خدماتی که در موکب ها به زائران امام رضا (ع) با تمرکز بر زوار پاکستانی ارائه می شود شامل اسکان و پذیرایی است.

عباس زاده با تأکید بر لزوم پذیرایی شایسته به این گروه از زائران که با سختی فراوان طی مسیر می کنندادامه داد: زائران پاکستانی در برگشت از کشور عراق که روزهای پایانی ماه صفر و ایام شهادت امام رضا(ع) است به مشهد مقدس سفر کرده و با پابوسی امام هشتم زیارت خود را تکمیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 موکب خراسان جنوبی پذیرای زائران پاکستانی اربعین

6 موکب خراسان جنوبی پذیرای زائران پاکستانی اربعین