مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-13اقتصادي

اعزام 320 مبلغ به نقاط مختلف کرمانشاه در روزهای پایانی ماه صَفَر


مسئول اعزام مبلغ و ساماندهی ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اعزام بالغ بر 320 مبلغ به نقاط مختلف استان در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول اعزام مبلغ و ساماندهی ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از اعزام بالغ بر 320 مبلغ به نقاط مختلف استان در روزهای پایانی ماه صفر خبر داد.

علیرضا رضایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اعزام 320 مبلغ به نقاط مختلف استان در روزهای پایانی ماه صفر، اظهار کرد: 180 نفر از این مبلغ ها خانم بوده و مابقی مرد هستند.

مسئول اعزام مبلغ و ساماندهی ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به افزایش بیش از دو برابری تعداد مبلغ های اعزامی به نقاط مختلف استان در روزهای پایانی ماه صفر نسبت به سال گذشته، گفت: سال گذشته در روزهای پایانی ماه صفر تنها اعزام 131 نفر مبلغ به نقاط مختلف استان به ثبت رسیده است.

رضایی اظهار کرد: امسال بیشتر مبلغ های اعزامی در دهه پایانی ماه صفر به موکب های برپا شده در ایام اربعین حسینی در مسیر تردد زوار در استان کرمانشاه اعزام شده بودند که تقریبا همگی این مبلغ ها تا پایان عزاداری های روزهای پایانی ماه صفر در مناطق اعزامی حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 320 مبلغ به نقاط مختلف کرمانشاه در روزهای پایانی ماه صَفَر

اعزام 320 مبلغ به نقاط مختلف کرمانشاه در روزهای پایانی ماه صَفَر