مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-13اقتصادي

کمیسیون عمران مجلس پیگیرگرانی بلیت اربعین


عضو کمیسیون عمران مجلس از ارسال نامه ای به سازمان هواپیمایی کشوری، با موضوع دلایل افزایش قیمت بلیت های پرواز درایام اربعین امسال خبر داد.

- خبرنگار باشگاه توانا در ایام اربعین ، پیگیر علت افزایش بلیت های هواپیما به نجف بود که درهمین راستا ، کمال حسین پور عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی در گفت وگویی درمورد اوضاع نابسامان عرضه بلیت های اربعین گفت : ما به عنوان نمایندگان مردم و همچنین ناظران براین امر ، موضوع گرانی و نابسامانی بلیت های اربعین را در کمیسیون عمران بررسی خواهیم کرد تا سازمان هواپیمایی کشوری و وزیر راه و شهرسازی، درخصوص مشکل بوجود آمده در موضوع عرضه و گرانی بلیت ها پاسخگو باشند.

امروزخبرنگار باشگاه توانا در ادامه پیگیری، جهت روند نظارت کمیسیون عمران مجلس بر شرایط نابسامان بلیت پرواز ها در اربعین، با کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت مجدد گفت و گو کرد.

وی گفت : درخواست تشکیل یک جلسه در کمیسیون عمران مجلس ، با هدف بررسی اوضاع نابسامان عرضه بلیت ها دراربعین امسال داده شده است.

حسین پوربیان کرد: کمیسیون عمران مجلس با ارسال نامه ای به سازمان هواپیمایی کشور ی، خواستار ارائه دلایل افزایش قیمت بلیت پرواز ها در ایام اربعین است و این موضوع را از منظر قانون پیگیری خواهدکرد تا در سال های بعد شاهد ایجاد شرایط این چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون عمران مجلس پیگیرگرانی بلیت اربعین

کمیسیون عمران مجلس پیگیرگرانی بلیت اربعین