مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-13سياسي

اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر ایران برای تبدیل شدن به قطب آموزشی خاورمیانه


مدیر کل کمیته بین المللی صلیب سرخ در میزبانی از مدیران ارشد هلال احمر ایران در ژنو از امضای تفاهم نامه همکاری پنج ساله با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد و گفت: - در دیدار با مدیر کل کمیته بین المللی صلیب سرخ در ژنو عنوان شد اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر ایران برای تبدیل شدن به قطب آموزشی خاورمیانه مدیر کل کمیته بین المللی صلیب سرخ در میزبانی از مدیران ارشد هلال احمر ایران در ژنو از امضای تفاهم نامه همکاری پنج ساله با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد و گفت: کمیته صلیب سرخ و هلال احمر ایران می توانند در زمینه های بسیار زیادی نقش مکمل داشته باشند.

به صورت کلی همه فعالیت های مربوط به اصول نهضت بین المللی صلیب سرخ و همچنین حقوق بین الملل بشردوستانه و ترویج آن، بستر این همکاری دوجانبه است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رابرت ماردینی عصر روز گذشته در دیدار با دبیرکل و معاونین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مقر این کمیته مستقر در شهر ژنو گفت: خوشحالم که در آستانه امضای تفاهم نامه 5 ساله کمیته بین المللی صلیب سرخ با هلال احمر ایران هستیم.

این تفاهم نامه در چارچوب موضوعات مربوط به وظایف کمیته صلیب سرخ با توجه به نیازهای موجود و تازه است و می تواند در پاسخ مناسب تر به بحران ها بسیار کمک کننده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر ایران برای تبدیل شدن به قطب آموزشی خاورمیانه

اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر ایران برای تبدیل شدن به قطب آموزشی خاورمیانه