مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 19:102023-08-28اقتصادي

زمان تغییر مجدد ساعت کار ادارات اعلام شد


به زودی ساعات کار ادارات طبق مصوبه هیئت وزیران به حالت قبلی بازخواهد گشت.

- جی پلاس؛ سخنگوی صنعت برق گفت : برنامه مدیریت و پایش مصرف برق در بخش اداری تا 15 شهریور ماه ادامه دارد و ساعات کار ادارات نیز بعد از این تاریخ طبق مصوبه هیئت وزیران به حالت قبلی بازخواهد گشت.

تسنیم نوشت: مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از آغاز به کار دولت مردمی سیزدهم، 7796مگاوات به ظرفیت تولید برق کشور اضافه شده است که شامل نیروگاه های جدیدالاحداث و ارتقا و افزایش ظرفیت تولید نیروگاه های موجود است .

سخنگوی صنعت برق کشور با بیان اینکه وزارت نیرو با توجه به پیش بینی های صورت گرفته با آمادگی کامل به استقبال تابستان سال جاری رفت، اظهار داشت: با افزایش 7700 مگاواتی ظرفیت تولید برق و مدیریت مصرف در بخش های مختلف موفق شدیم، پایداری شبکه سراسری برق را در فصل تابستان سال جاری علی رغم افزایش شدید دما و گرمای بی سابقه حفظ کنیم.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در خصوص نحوه مدیریت مصرف برق بخش های مختلف در تابستان سال جاری افزود: امسال هیچ محدودیتی در بخش خانگی و تجاری اعمال نشد و در بخش صنعت نیز 92 درصد از صنایع بدون هیچ گونه محدودیتی برقشان تامین و تحویل شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان تغییر مجدد ساعت کار ادارات اعلام شد

زمان تغییر مجدد ساعت کار ادارات اعلام شد