مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 19:252023-08-31سياسي

تمام دغدغه دشمنی، ایجاد ناامنی در کردستان است


معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: تمام دغدغه دشمن این است که امنیت را از ما بگیرد، در طول تاریخ جهموری اسلامی کشور ما تحت یک جنگ بی امان نظامی قرار گرفتیم هنوز هم برای حفظ این انقلاب و آرمان های نظام شهید تقدیم می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، مهدی رمضانی در آیین افتتاح گازرسانی به روستاهای بانه در روستای گویل با اشاره به بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی افزود: انقلاب ما انقلاب کوخ نشینان است و باید از اشرافیگری و کاخ نشینی دوری شود.

وی با بیان اینکه خدمت به مرزنشینان مایه مباهات است اظهار داشت: جاده منتهی به روستای گویل در شان مرزنشینان نیست اما اعتبارات و امکانات محدود است با این وجود باید این جاده با همکاری مسوولین در سال آینده آسفالت شود.

رمضانی ادامه داد: آنتن دهی تلفن همراه، تامین آب شرب و اوژانس و خدمات درمانی از مهم ترین نیازهای مردم این منطقه است که باید به تدریج و با سرعت این نیازها رفع شود.

وی گفت: نعمت جمهوری اسلامی با خون بیش از 20 هزار جوان برومند به پای این نظام جان خود را فدا کردند نعمتی بسیار بزرگ است که اگر شبانه روز تلاش کنیم حق مطلب را ادا نکرده ایم چراکه آنها جان خود را فدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام دغدغه دشمنی، ایجاد ناامنی در کردستان است

تمام دغدغه دشمنی، ایجاد ناامنی در کردستان است