مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:202023-08-24سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 117 پروژه عمرانی و اقتصادی در سمنان/ برپایی تکیه دولت در سمنان


آیین افتتاح و بهره برداری همزمان از پروژه های هفته دولت در استان سمنان، با ادای احترام به شهدای گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) و بهره برداری همزمان از پروژه های شهرستان سمنان آغاز شد.

- افتتاح و کلنگ زنی 117 پروژه عمرانی و اقتصادی در سمنان/ برپایی "تکیه دولت" در سمنان ایسنا/سمنان آیین افتتاح و بهره برداری همزمان از پروژه های هفته دولت در استان سمنان، با ادای احترام به شهدای گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) و بهره برداری همزمان از پروژه های شهرستان سمنان آغاز شد.

محمد بهرامی فرماندار سمنان دردوم شهریور در این آیین که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و هاشمی استاندار سمنان ، گلرو نماینده مردم در مجلس ، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان استان در شبستان بزرگ حرم مطهر حضرت یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان برگزار شد اظهار کرد: امروز در نخستین روز هفته دولت، بالغ بر 11 هزار میلیارد ریال پروژه در دو بخش افتتاح و کلنگ زنی در شهرستان سمنان آغاز می شود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر و سه هزار شهید گلگلون کفن استان افزود: همه مسئولان وظیفه داریم بکوشیم تا با خدمت خالصانه و صادقانه به مردم شرمنده خون شهدا نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 117 پروژه عمرانی و اقتصادی در سمنان/ برپایی تکیه دولت در سمنان

افتتاح و کلنگ زنی 117 پروژه عمرانی و اقتصادی در سمنان/ برپایی تکیه دولت در سمنان