مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:352023-08-23اقتصادي

برندسازی محصولات زنان سرپرست خانوار تهرانی


تفاهم نامه همکاری مابین اداره کل امور زنان و خانواده و صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران با محوریت حمایت از اقشار تحت حمایت از جمله زنان سرپرست خانواده به امضاء رسید.

- تفاهم نامه همکاری مابین اداره کل امور زنان و خانواده و صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران با محوریت حمایت از اقشار تحت حمایت از جمله زنان سرپرست خانواده به امضاء رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم اردبیلی با بیان اینکه این تفاهم نامه یک فرصت برای بهره مندی از توانمندی زنان در آینده شهر است، اظهار کرد: با مجموعه ظرفیتی که در صندوق ذخیره کارکنان شهرداری موجود است می توانیم وضعیت کیفی و کمی تولیدات و محصولات زنان سرپرست خانواده، وضعیت برندسازی و شرایط عرضه آن محصولات را بهتر از پیش فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه سود حاصل از این مجموعه و اقدامات، مشمول زنان سرپرست خانواده می شود، خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه در 4 ماده به امضای طرفین قرارداد رسیده است.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران به محورهای همکاری طرفین هم اشاره و تصریح کرد: استفاده از ظرفیت فضای ایجاد شده در چهارراه ولیعصر (عج) تحت عنوان پیاده راه هنر با سرمایه گذاری، ساخت و مدیریت بهره برداری توسط صندوق ذخیره و با سیاست گذاری و نظارت اداره کل امور زنان، سرمایه گذاری و مشارکت در تفاهم نامه منعقد شده فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برندسازی محصولات زنان سرپرست خانوار تهرانی

برندسازی محصولات زنان سرپرست خانوار تهرانی