مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 13:502023-08-27اقتصادي

4 هزار بافنده فرش تحت پوشش کمیته امداد اردبیل هستند


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در حال حاضر 4 هزار بافنده فرش تحت پوشش کمیته امداد هستند که یک هزار نفر از آنها در حوزه فرشبافی به صورت فعال حضور مستمر دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حسین نژاد پیش از ظهر یکشنبه در دیدار با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار کرد: کمیته امداد در قبال حمایت کارفرمایان از مددجویان کمیته امداد و ایجاد فرصت اشتغال برای آنها 150 میلیون تومان تسهیلات با چهار درصد کارمزد و یا تا سقف 70 درصد بیمه پرداختی مددجویان صاحب شغل را تقبل کرده و حامی کارفرمایان است.

وی خاطرنشان کرد: امسال نیز این حمایت ها برای واحدهای تولیدی باسابقه پنج سال و بیمه پرداختی بالای 20 نفر در حال انجام است که حداکثر تسهیلات پرداختی نیز 450 میلیون تومان تعیین شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل یکی از اصلی ترین فرصت های ایجاد شده اشتغال برای مددجویان را حوزه فرش اعلام کرد و گفت: کمیته امداد سال های طولانی است که در حوزه فرش تسهیلات خوداشتغالی برای بافندگان پرداخت می کند که در این حوزه بیش از چهار دهه سابقه پرداخت تسهیلات و حمایت از بافندگان فرش را داریم.

حسین نژاد بیان کرد: در حال حاضر 4 هزار بافنده فرش تحت پوشش کمیته امداد هستند که یک هزار نفر از آنها در حوزه فرش بافی به صورت فعال حضور مستمر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار بافنده فرش تحت پوشش کمیته امداد اردبیل هستند

4 هزار بافنده فرش تحت پوشش کمیته امداد اردبیل هستند