مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 22:252023-08-30ورزشي

قصه پر غصه آزار جنسی در مدارس فوتبال


تابستان فصل آموزش های کودکان است که همراه با بازی همراه باشد.

روزهای طولانی که یکی از جذابیت های خانواده ها مدارس فوتبال است.

اما ظاهرا اتفاقات و حواشی پیرامون این محیط ها که باید سالم ترین محیط ها برای کودکان و نوجوانان و سپری اوقات فراغت و آموزش ورزش جذاب فوتبال باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از آرمان امروز، هنوز خاطره و خبر تلخ تجاوز یک مربی مدارس فوتبال در مشهد از اذهان پاک نشده و از سرنوشت مربی خاطی اطلاعات خاصی در دست نیست که روزنامه ایران در گزارشی از تجاوز یک مربی مدرسه فوتبال در تهران به 9 شاگرد نوجوانش خبرداد.

•   بیشتر بخوانید: ماجرای آزار 9 پسر نوجوان از سوی مربی فوتبال نظارتی که وجود ندارد ناهنجاری های اخلاقی در مدارس فوتبال و باشگاه های ورزشی، حرف امروز نیست و از مدت ها قبل بسیاری از دلسوزان ورزش پایه، نسبت به آنچه در برخی مدارس فوتبال و باشگاه های ورزشی رخ می دهد، هشدار داده اند.

هر چند ممکن است اذیت و آزار جنسی در برخی مدارس فوتبال رخ می دهد اما مساله قابل تامل این است که تعدادی از مسئولان آکادمی های فوتبال کشور، نمی خواهند درباره این اتفاق تلخ صحبت کنند؛ تفکری پوسیده که بر اساس آن معتقدند صحبت کردن درباره آزار جنسی در مدارس فوتبال به صلاح نیست! سوءاستفاده های جنسی از کودکان و نوجوانان در مدارس فوتبال به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه پر غصه آزار جنسی در مدارس فوتبال

قصه پر غصه آزار جنسی در مدارس فوتبال