مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 11:402023-08-29اقتصادي

45 پروژه بنیاد مسکن در استان سمنان افتتاح شد


45 پروژه عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتباری بالغ بر 481 میلیارد ریال در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر گونجی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با حضور رسانه ها به میزبانی بنیاد مسکن استان سمنان درباره طرح های هفته دولت توضیح داد: 45 طرح عمرانی در روستاهای مناطق مختلف این استان با 481 میلیارد و 754 میلیون ریال هزینه طی هفته دولت امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اعتبار هزینه شده برای افتتاح این طرح ها از محل اعتبارات ملی و استانی بوده و برای اجرای بهسازی و اصلاح معابر روستایی در استان هزینه و کار شده است، افزود: بهسازی و اصلاح معابر در روستاهای آبخوری و جام شهرستان سمنان شامل اجرای دیوار سنگی و سنگ فرش معابر و روستاهای صوفی آباد، بیابانک و لاسجرد شهرستان سرخه شامل اجرای سنگ فرش و آسفالت معابر بوده که با اعتبار 23 میلیارد و 943 میلیون ریال در هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با بیان اینکه تعداد 13 مورد از پروژه ها مربوط به شهرستان شاهرود است گفت: عملیات جدول گذاری و آسفالت معابر در روستاهای دستجرد، گلستان، ابرسج، جیلان، علی آباد، گرجی، حسین آباد زنده، میغان، قلعه شوکت، کلاته خان، ده خیر، علی آباد و خیج از محل اعتبارات ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 پروژه بنیاد مسکن در استان سمنان افتتاح شد

45 پروژه بنیاد مسکن در استان سمنان افتتاح شد