مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 12:452023-08-31اقتصادي

افزایش 200 میلیون تنی ذخایر سنگ آهن مرکزی یافق


مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد گفت: با اقدامات خوبی که در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران انجام شده است، مشکلات زیرساختی برای تولید حل شده و 200 میلیون تن سنگ به ذخایر شرکت سنگ آهن مرکزی ایران نیز اضافه شده است.

- ایسنا/یزد مدیر عامل صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد گفت: با اقدامات خوبی که در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران انجام شده است، مشکلات زیرساختی برای تولید حل شده و 200 میلیون تن سنگ به ذخایر شرکت سنگ آهن مرکزی ایران نیز اضافه شده است.

سیدحجت کاظمی در حاشیه برگزاری نمایشگاه روایت خدمت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران، گفت: خوشبختانه مجمع شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به خوبی برگزار شد و تکالیف مطرح شده در مجمع شرکت هم در موعد مقرر انجام می شود.

وی با بیان اینکه در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران به دنبال تکمیل زنجیره فولاد هستیم، گفت: در آینده این شرکت باید تولیدکننده آهن اسفنجی، محصولات آهنی و شمش های فولادی باشد، اقدامی که در گذشته مورد بی توجهی قرار گرفت و باعث جاماندگی این شرکت از دیگر همردیفان خود شد.

کاظمی گفت: به لحاظ تامین زیرساخت در شرکت سنگ آهن مرکزی ایران برای تولید مشکلی نداریم و امور فیزیکی طرح آهن اسفنجی در حال انجام است و تامین مالی این طرح نیز به شکل مناسبی انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 200 میلیون تنی ذخایر سنگ آهن مرکزی یافق

افزایش 200 میلیون تنی ذخایر سنگ آهن مرکزی یافق