مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:202023-08-24سياسي

آغاز رزمایش جنگ الکترونیک ارتش از فردا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار حبیب الله سیاری فرمانده رزمایش مشترک جنگ الکترونیک «سپر حافظان ولایت 1402»، گفت: این رزمایش از فردا با شرکت نیرو های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه وسیعی از مرکز کشور برگزار می شود.

- رزمایش مشترک جنگ الکترونیک سپر حافظان ولایت 1402 با شرکت نیرو های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران از فردا در منطقه وسیعی از مرکز کشور برگزار می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دریادار حبیب الله سیاری فرمانده رزمایش مشترک جنگ الکترونیک سپر حافظان ولایت 1402 ، گفت: این رزمایش از فردا با شرکت نیرو های چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه وسیعی از مرکز کشور برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت جنگ الکترونیک در نبرد های امروز و نقش مؤثری که در جنگ های آینده دارد، توجه ویژه به فناوری های جنگ الکترونیک و تربیت و آموزش نیروی انسانی متعهد و متخصص در این حوزه طی سال های گذشته در دستورکار ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

دریادار سیاری، گفت: ما امروز در حوزه جنگال پیشرفت شایان توجهی در طراحی و تولید تجهیزات مورد نیاز خود با اتکا به دانش تخصصی و توانمندی های داخلی داشته ایم و زیرساخت ها و آموزش های مناسبی داریم و برای مقابله با تهدیدات امروز و پیش بینی مقابله با تهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش جنگ الکترونیک ارتش از فردا

آغاز رزمایش جنگ الکترونیک ارتش از فردا