مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 20:002023-09-02سياسي

«اربعین حسینی» به دستور کار فرهنگی کشور تبدیل شود


دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از تصویب برنامه «جامعه تعالی فرهنگی در پرتو زیارت اربعین» خبر داد و گفت: تلاش می شود که اربعین ه موضوع و دستور کار فرهنگی هنری کشور تبدیل شود.

- اهواز- دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از تصویب برنامه جامعه تعالی فرهنگی در پرتو زیارت اربعین خبر داد و گفت: تلاش می شود که اربعین ه موضوع و دستور کار فرهنگی هنری کشور تبدیل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مجید امامی بعد ظهر امروز شنبه در جلسه اتاق خبر که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار کرد: از آنجایی که خوزستان دارای 2 مرز است و زحمت میزبانی از اتباع به ویژه شرق کشور را بر عهده دارد، یکی از کانون های تجلی شور و محبت امام حسین (ع) است که این فرصت باید منجر به بهبود حال خوزستان شود.

وی افزود: شاید از نظر ظاهری و مادی اینگونه باشد که مردم نذورات خود را در این مسیر پخش می کنند اما واقعیت این است که این مسیر همانطور که امنیت، نشاط و سرمایه اجتماعی می آورد، این امر باید برای مردم خوزستان هم حال خوش زندگی معنوی داشته باشد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با بیان اینکه حرکت اربعین یک حرکت جهانی و الهام بخش است، گفت: یکی از مواردی که به جد پیگیر آن هستیم و اخیراً در ایلام آن را دنبال کرده ایم، این است که میزبانی از زوار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اربعین حسینی» به دستور کار فرهنگی کشور تبدیل شود

«اربعین حسینی» به دستور کار فرهنگی کشور تبدیل شود