مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-19اقتصادي

نقش قانون در ترویج فردگرایی و کاهش ازدواج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زینب مواصلی، مترجم و پژوهشگر اجتماعی در یادداشتی با عنوان نقش قانون در ترویج فردگرایی و کاهش ازدواج (با مروری بر تاریخ انگلستان) اظهارداشت: - یک پژوهشگر اجتماعی طی یادداشتی به موضوع نقش قانون در ترویج فردگرایی و کاهش ازدواج با مروری بر تاریخ انگلستان پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زینب مواصلی، مترجم و پژوهشگر اجتماعی در یادداشتی با عنوان نقش قانون در ترویج فردگرایی و کاهش ازدواج (با مروری بر تاریخ انگلستان) اظهارداشت: توجه به مساله تزاحم قانونی در روند عرفی نهاد های اجتماعی و بالاخص خانواده امری است که در حوزه علوم اجتماعی و آسیب شناسی کاهش نرخ ازدواج مورد توجه قرار دارد.

غلبه حق بر اخلاق مساله است که در دنیای فردگرای امروز تبلیغ می شود، اما نتایج اسفباری به دنبال داشته است که این مساله تنها مختص به ایران نیست.

پیرامون مساله تأثیر قانون در کاهش نرخ ازدواج بد نیست به روایت پروفسور جین لویس، استاد بازنشسته سیاست اجتماعی و عضو آکادمی انگلیس و انجمن سلطنتی کانادا در کتاب خانواده و دولت (2003) از اوضاع بیست سال پیش انگستان بپردازیم: خانواده در طول دهه 1990 به یک موضوع اصلی سیاسی در بریتانیا تبدیل شد، زیرا سیاست گذارن سرعت سریع تغییر خانواده را در آن زمان تشخصی دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش قانون در ترویج فردگرایی و کاهش ازدواج

نقش قانون در ترویج فردگرایی و کاهش ازدواج