مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 08:252023-09-17اجتماعي

توانمندسازی مربیان پرورشی خوزستان در آستانه بازگشایی مدارس


سرپرست معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اقدامات انجام شده در طرح های توانمندسازی مربیان پرورشی در آستانه بازگشایی مدارس را تشریح کرد.

- علی محسنی نسب در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اقدامات انجام شده برای توانمندسازی مربیان پرورشی اظهار کرد: در وهله اول در شهریورماه دوره های آموزشی سپهر دانش و معرفت برگزار شد که این دوره ها ویژه مربیان و معاونان پرورشی مناطق و مشاوران مدارس بود و در اجرای آن، استان خوزستان به شش قطب تقسیم شد.

وی ادامه داد: هدف از این دوره ها، توانمندسازی مربیان پرورشی در مباحث مخاطب شناسی و روش های مهارت های ارتباطی و چالش ها و آسیب های فرهنگی و اجتماعی با تاکید بر نسل جوان، مهارت های برگزاری جلسات گفتمان دینی و پاسخگویی به شبهات دینی و انتقادی است.

سرپرست معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دوره آموزشی نیز با حضور مدرس کشوری برای آموزش در حوزه آسیب های اجتماعی برگزار شده و طرح نماد یا نظام مراقبت اجتماعی دانش آموز نیز با هدف توانمندسازی مجریان این طرح در حال برگزاری است.

برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش های لازم به 30 نیرو در استان خوزستان داده می شود و این افراد در مناطق خود دوره های مختلف را برای مدیران مدارس و مربیان پرورشی برگزار خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی مربیان پرورشی خوزستان در آستانه بازگشایی مدارس

توانمندسازی مربیان پرورشی خوزستان در آستانه بازگشایی مدارس