مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-11اقتصادي

جذب اعتبار 9 میلیارد تومانی برای تجهیز و نوسازی مراکز جهادکشاورزی مازندران


مدیرهماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: امسال 9 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و نوسازی مراکز جهاد کشاورزی استان در نظر گرفته شده است و باید تصمیم گیری برای جذب و هزینه آن از هم اکنون صورت گیرد.

- ایسنا/مازندران مدیرهماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران گفت: امسال 9 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار برای تجهیز و نوسازی مراکز جهاد کشاورزی استان در نظر گرفته شده است و باید تصمیم گیری برای جذب و هزینه آن از هم اکنون صورت گیرد.

علی طاهری امیری امروز در گردهمایی سالانه رؤسای ادارات ترویج و مراکز جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: تاکنون تدارک یک هزار و 27 برنامه مزرعه ای در مدیریت هماهنگی ترویج درمازندران دیده شد.

وی با بیان اینکه اگر قرار است در کار کردن موفق باشیم باید قدرت مدیریتی و تصمیم گیری داشته باشیم و این عوامل کمک می کند در وقت صرفه جویی کنیم و تصمیم منطقی و عاقلانه گرفته شود، افزود: تعصب شغلی جزو آیتم هایی است که باعث می شود خدمات رسانی بهتری به جامعه کشاورزی و کشاورزان استان داشته باشیم.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی مازندران تصریح کرد: مازندران طی چند سال اخیر از هفت میلیون تن تولید محصولات کشاورزی به هشت میلیون تن رسید که همگی نشات گرفته از حمایت های مراکز جهاد کشاورزی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب اعتبار 9 میلیارد تومانی برای تجهیز و نوسازی مراکز جهادکشاورزی مازندران

جذب اعتبار 9 میلیارد تومانی برای تجهیز و نوسازی مراکز جهادکشاورزی مازندران