مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-30سياسي

شماره کتابخانه های نهادی تهران به 175 باب رسید


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران می گوید شماره کتابخانه های عمومی تحت پوشش نهاد کتابخانه ها در تهران، طی یک سال گذشته به 175 باب رسیده است.

- خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ و ادب: یک سال و نیم از انتصاب علیرضا زندوکیلی به عنوان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران می گذرد.

این بازه زمانی بهانه خوبی برای بررسی کارنامه یک مدیر فرهنگی است.

به همین دلیل سراغ وی رفتیم تا کارنامه و عملکردش در اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران را بر اساس 5 شاخص توسعه فضا، منابع اطلاعاتی، تعداد عضو، میزان امانت کتاب و انجام برنامه های ترویجی را بررسی و مرور کنیم.

زندوکیلی در ابتدای گفتگو با اشاره به شاخص توسعه فضای کتابخانه های عمومی گفت: در این شاخص طی یک سال گذشته با افتتاح کتابخانه عمومی شهید احسان سلیمانی در روستای علی آباد قشقایی شهرستان ورامین و بازگشایی کتابخانه عمومی جلال آل احمد در اسلامشهر تعداد کتابخانه های عمومی نهادی استان به 175 کتابخانه رسید.

وی ادامه داد: اداره کل کتابخانه های عمومی استان برای ایجاد فضاهای مورد نیاز جهت ارائه خدمات جدید کتابخانه ای و فرهنگی و نهادینه کردن لذت کتابخوانی خصوصاً در بین کودکان و نوجوانان در کتابخانه های تحت پوشش تلاش کرد تا تسهیلاتی فراهم کند که افتتاح کتابخانه عمومی هدهد سفید به عنوان اولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شماره کتابخانه های نهادی تهران به 175 باب رسید

شماره کتابخانه های نهادی تهران به 175 باب رسید