مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 07:252023-08-27سياسي

امنیت واقعی را در ایران شاهد بودم


دوچرخه سوار هلندی در تور کندوان با اشاره به بدگویی هایی که دشمنان درخصوص کشور ایران می گویند، گفت: امنیت کامل را در ایران شاهد بودم.

- دوم وایفیا در گفتگو با خبرنگار مهر ، افزود: سطح تور یک روزه کندوان خیلی بالا و سنگین بود و فراز و نشیب زیادی تو مسیر بود.

دوچرخه سوار هلندی عنوان کرد: در طول مسیر و بخصوص خط پایان مسیر مردم شهر کوچک با حضور و تشویق رکابزنان جلوه خاص و قشنگی را به نمایش گذاشته بود و من را تحت تأثیر قرار می داد.

وایفیا با اشاره به خانه های صخره ای موجود در روستای کندوان بیان داشت: وجود خانه های صخره ای و منظره های دیدنی موجود در کندوان خیلی برایم زیبا و قشنگ بود.

وی در پاسخ به این سوال که هدف اصلی تان برای حضور در تور دوچرخه سواری ایران - آذربایجان چیست؟ اظهار کرد: تیم ما از بهترین دوچرخه سواران کشور تشکیل شده و به تیم خودم کمک خواهم کرد تا با یک کار تیمی بهترین نتیجه را کسب کنیم و همچنین روی ارتفاع بالا تمرین خواهیم کرد.

دوچرخه سوار هلندی با بیان اینکه برای اولین بار در این تور شرکت کرده ام، توضیح داد: آنچه در مورد ایران برای ما گفته بودند برعکس این گفته ها را شاهد بودم و در این مدت حضورم در کشور ایران با مردمانی خونگرم و مهمان نواز روبرو شدم و امنیت قابل قبولی را در تبریز و کشور ایران مشاهده کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت واقعی را در ایران شاهد بودم

امنیت واقعی را در ایران شاهد بودم