مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-30سياسي

مدیران در چارچوب قانون مدیریت تحولی داشته باشند


مدیریت تحولی مدیران در چارچوب قانون به معنای آن است که برخی از سنت های غلط را برهم بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی حیدری صبح امروز در مراسم بزرگداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت در چهارمحال و بختیاری گفت: مدیریت تحولی مدیران در چارچوب قانون به معنای آن است که برخی از سنت های غلط را برهم بزنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برپایی میزخدمت در روزهای مختلف هفته، انجام اردوهای جهادی توسط مسئولان، برنامه داشتن برای چابکی سیستم مدیریتی، مردمی بودن و مردم یاری از مصادیق مدیرت تحولی مسئولان و مدیران است.

وی افزود: مدیران باید با پیگیری مُداوم و تا حصول نتیجه مصوبات را دنبال کنند و هفته دولت فرصتی برای آسیب شناسی گذشته است.

حیدری اضافه کرد: مدیریت جهادی و کار جهادی یک شعار نیست بلکه یک راهبرد است و باید در تمام حوزه ها و لایه های دولت تسری پیدا کند.

وی عنوان کرد: از کارمندان گرفته تا مدیران ارشد باید روحیه جهادی را در خود تقویت کنند و یکی از دلایل جاودانگی نام شهیدان رجایی و باهنر همین روحیه جهادی آن ها است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دولت سیزدهم در شرایط سختی مسئولیت را قبول کرد در آن زمان تحریم های شدیدی علیه ایران اعمال شد به طوری که مدعیان حقوق بشر حتی دارو و واکسن در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران در چارچوب قانون مدیریت تحولی داشته باشند

مدیران در چارچوب قانون مدیریت تحولی داشته باشند