مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-02سياسي

به جای هوش مصنوعی نگران کپی رایت باشیم!


هوش مصنوعی خبر از تغییرات شگرفی در دنیای موسیقی می دهد.

پدیده ای که شاید امروز چندان کامل نباشد اما به زودی انقلابی در عرصه هنر ایجاد خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آینده شاید هوش مصنوعی به همان نقطه ای برسد که جفری هینتون پدر هوش مصنوعی و از پیشکسوت های این حوزه درباره آن هشدار داده بود؛ یعنی باهوش تر شدن رایانه ها از انسان ها که در همین جهت هم از شرکت گوگل استعفا داد تا آزادانه درباره خطرات فناوری صحبت کند اما ساده ترین نمونه ای که شاید هر کدام از ما در ارتباط با هوش مصنوعی با آن مواجه شده باشیم، به موسیقی برمی گردد، به گونه ای که آثار موسیقی خواننده های شاخص ایرانی را با صدای خواننده های پاپ غربی می شنویم که تا حدودی هم جنبه طنز دارد.

درباره موضوع هوش مصنوعی و کپی رایت در موسیقی چندی پیش مصاحبه ای با مخاطب شناسی موسیقی باکلام و بی کلام ، گفت وگوی دیگری با این نوازنده پیانو در زمینه هوش مصنوعی و موسیقی داریم.

به همین جهت سوالی که پیشتر با زالی مطرح کرده بودیم را با او نیز تکرار می کنیم؛ این مسئله که هوش مصنوعی در کشوری مثل ایران که در حال حاضر کپی رایت در آن رعایت نمی شود، چه ضرری خواهد داشت؟ او نیز در ابتدا به بعد جهانی این امر اشاره می کند و می گوید: پیش از هر چیزی متخصصان در دنیا باید برای این مسئله تدبیری بیندیشد؛ درست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جای هوش مصنوعی نگران کپی رایت باشیم!

به جای هوش مصنوعی نگران کپی رایت باشیم!