مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 05:452023-09-14بين الملل

نیویورک تایمز: روسیه توانسته است تحریم ها را بی اثر کند


روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت که روسیه توانسته است با غلبه بر تحریم ها تولیدات سلاح خود را به هفت برابر غرب برساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز امروز (چهارشنبه) در گزارشی به نقل از مقامات آمریکایی، اروپایی و اوکراینی نوشت که روسیه توانسته با غلبه بر تحریم های کشورهای غربی، میزان تولید موشک ها و مهمات نظامی خود را به سطح قبل از جنگ برساند.

به نوشته این روزنامه، افزایش تولید موشک در روسیه، طی ماههای آتی اوکراین را در معرض حملات گسترده قرار خواهد داد.

مقامات آمریکایی می گویند که در آغاز حمله روسیه به اوکراین، به دلیل تحریم ها روسیه مجبور شد تا روند تولید موشک خود را به شکل قابل توجهی تا شش ماه کاهش دهد.

نیویورک تایمز به نقل از مقامات آمریکایی که خواستار عدم افشای نامشان شده بودند، نوشت: اما با پایان سال 2022، صنایع نظامی روسیه بار دیگر بهبود یافت و روسیه در کمتر از یک سال از آغاز عملیات نظامی، تجارت در بخش های حیاتی صنایع نظامی را با هدایت آن از طریق کشورهایی مانند ارمنستان و ترکیه بازسازی کرده است .

در ادامه این گزارش آمده است که سازمان های آمریکایی و اروپایی تلاش دارند در همکاری با یکدیگر جلوی صادرات میکروچیپ ها به روسیه را بگیرند، اما از آن جایی که این اقلام از طریق کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیویورک تایمز: روسیه توانسته است تحریم ها را بی اثر کند

نیویورک تایمز: روسیه توانسته است تحریم ها را بی اثر کند