مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 10:352023-08-24حوادث

باند سارقان مسلح به «وینچستر» در شاهرود متلاشی شد


فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سه سارق مسلح که 2 بار سرقت مسلحانه در شاهرود انجام داده بودند، در کمتر از 48 ساعت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: در پی وقوع سرقت مسلحانه از یک کافی شاپ و منزل در شاهرود که هر 2 در یک روز انجام شد، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان شاهرود قرار گرفت.

وی با اشاره به حضور میدانی مأموران انتظامی و پلیس آگاهی در صحنه جرم و انجام بررسی های تخصصی در این زمینه گفت: سرانجام هویت سه سارق مسلح که به وسیله یک قبضه سلاح وینچستر با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سرقت وسایل کافی شاپ و در ادامه سرقت منزل کرده بودند، برای پلیس برملا شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و انجام کار شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی کارآگاهان شهرستان شاهرود، محل اختفای 2 سارق در یکی از شهرستان های استان گلستان و دیگری در شاهرود شناسایی شد.

موقوفه ای با بیان اینکه پلیس هر سه سارق را در 2 عملیات هوشمندانه و غافلگیرانه در مخفیگاهشان کمتر از 48 ساعت دستگیر و به پلیس آگاهی شاهرود منتقل کرد، ادامه داد: سارقان در بازجویی فنی پلیس به 2 فقره سرقت مسلحانه و خشن اعتراف و در بازرسی از مخفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند سارقان مسلح به «وینچستر» در شاهرود متلاشی شد

باند سارقان مسلح به «وینچستر» در شاهرود متلاشی شد