مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-18ورزشي

مسابقات کشتی سریال شبکه سه را به تعویق انداخت


به دلیل تداخل رقابت های جهانی کشتی، مسابقات آسیایی هانگژو و لیگ قهرمانان آسیا، زمان پخش شبانه سریال «رحیل» شبکه سه به تاخیر افتاده است و متعاقب آن سریال «محرمانه» از جمعه (هفتم مهر ماه) روی آنتن خواهد رفت.

- به دلیل تداخل رقابت های جهانی کشتی، مسابقات آسیایی هانگژو و لیگ قهرمانان آسیا، زمان پخش شبانه سریال رحیل شبکه سه به تاخیر افتاده است و متعاقب آن سریال محرمانه از جمعه (هفتم مهر ماه) روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سریال 24 قسمتی محرمانه در ژانر جنایی ـ علمی تولید مشترک صداوسیما و موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی است که پیشتر هم با تاخیر در پخش مواجه شده بود و حالا به دلیل پوشش مسابقات ورزشی با تاخیری دیگر از جمعه ـ هفتم مهر ماه ـ به آنتن شبکه سه می رسد.

در توضیح روابط عمومی معاونت سیما، درباره ی علت این تاخیر آمده است: گفتنی است به دلیل تداخل رقابت های جهانی کشتی، مسابقات آسیایی هانگژو و لیگ قهرمانان آسیا، زمان پخش شبانه سریال رحیل شبکه سه به تاخیر افتاده و متعاقب آن سریال محرمانه از جمعه (هفتم مهر ماه)، هر شب، از ساعت 20 و 30 دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

محرمانه به تهیه کنندگی سیدرامین موسوی، کارگردانی محمود معظمی و نویسندگی مهدی حمزه در بستر داستانی، روایتی واقعی است از پیشرفت های علمی دانشمندان کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات کشتی سریال شبکه سه را به تعویق انداخت

مسابقات کشتی سریال شبکه سه را به تعویق انداخت