مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-10سياسي

اقناع و توجیه مردم رسالت مقام قضایی است


طی مراسمی و بر اساس حکم صادره از سوی حجت الاسلام «غلامحسین محسنی اژه ای» رییس قوه قضاییه، «مرتضی حدادزاده» به سمت رییس دادگستری شهرستان میبد منصوب و از تلاش های چندین ساله «علیرضا حسین بیگی» تقدیر شد.

- ایسنا/یزد طی مراسمی و بر اساس حکم صادره از سوی حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه، مرتضی حدادزاده به سمت رییس دادگستری شهرستان میبد منصوب و از تلاش های چندین ساله علیرضا حسین بیگی تقدیر شد.

مرتضی حدادزاده رییس جدید دادگستری شهرستان میبد امروز یکشنبه در این مراسم گفت: یک مقام قضایی باید در کنار صدور آرای متقن و مستدل، توجیه و اقناع اصحاب پرونده را نیز در دستور کار داشته باشد.

وی افزود: زمانی که تمام همت و تلاش دشمن بر ایجاد یأس، ناامیدی و بی اعتمادی در مردم است، باید قدرت اقناع مردم افزایش یابد.

حدادزاده تصریح کرد: رأی درست، متقن و مستدل همراه با توجیه و اقناع اصحاب پرونده در جلب رضایت مردم مؤثر است.

این مقام قضایی بیان کرد: نیاز امروز جامعه امید آفرینی، اعتماد افزایی و نشاط اجتماعی است که این امر با انجام خدمت مضاعف و گره گشایی از مردم صورت خواهد گرفت.

حدادزاده همچنین اظهار کرد: استفاده از نهادهای داوری و میانجیگری و شوراهای حل اختلاف برای تسریع در انجام کار و ارتقای رضایتمندی مردم از اموری است که مورد اه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقناع و توجیه مردم رسالت مقام قضایی است

اقناع و توجیه مردم رسالت مقام قضایی است