مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-27ورزشي

رایزنی ایران و عربستان برای تغییر و لغو مصوبه بازی های دو تیم در زمین بی طرف


رییس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از درخواست دو فدراسیون ایران و عربستان برای تغییر و لغو مصوبه پیشین کنفدراسیون آسیا در خصوص برپایی بازی تیم های ایرانی و عربستانی در زمین بی طرف هستند.

- مهدی تاج 5 شهریورماه در سفر به سمنان در جمع خبرنگاران از تلاش های فدراسیون و وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در این راستا خبر داد واظهار کرد: دکترامیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان همین امروز نیز در این ارتباط با وزیر خارجه عربستان سعودی رایزنی می کند.

وی با بیان اینکه هر دو فدراسیون خواهان حل مساله میزبانی متقابل در لیگ قهرمانان آسیا هستند، ادامه داد: به دنبال مسائلی که در سال های گذشته رخ داد در سال 2016 یک مصوبه در خصوص انجام بازی تیم های دو کشور در زمین ثالث به تصویب رسیده که آن مصوبه همچنان به قوت خود باقی است و لذا با توجه به رایزنی ها باید کنفدراسیون فوتبال آسیا دوباره در ارتباط با تغییر مصوبه اقدام کند.

تاج بااشاره به مشکل حق پخش تلویزیونی و زیان تیم های ایرانی از این ظرفیت گفت: خوشبختانه در برنامه هفتم این مهم دیده شده و حق پخش تلویزیونی از سوی کمیسیون تلفیق مجلس در برنامه هفتم توسعه کشور به تصویب رسیده است.

وی ضمن تاکید بر لزوم تصویب نهایی این قانون اظهار امیدواری کرد: با تصویب این قانون بخش مهمی از مشکلات حوزه ورزش و خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی ایران و عربستان برای تغییر و لغو مصوبه بازی های دو تیم در زمین بی طرف

رایزنی ایران و عربستان برای تغییر و لغو مصوبه بازی های دو تیم در زمین بی طرف