مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 10:402023-09-13سياسي

کنگره 8000 شهید استان همدان 16 مهرماه برگزار می شود


دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان از دعوت میهمانان کشوری و لشکری برای حضور در اجلاسیه کنگره خبر داد و گفت: دومین اجلاسیه کنگره شهدا از 16 مهرماه به مدت چهار شب در همدان برگزار خواهد شد.

- سردار مهدی فرجی در جلسه ستاد اجرایی کنگره شهدای استان همدان، با اشاره به دیدار پیشکسوتان حوزه دفاع مقدس با رهبر معظم انقلاب در هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مراسم غباررویی گلزار شهدا در سطح استان همزمان با سراسر کشور روز 30 شهریورماه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، وی به سرکشی از خانواده معظم شهدا و اهدای نشان سرو اشاره کرد و افزود: تلاش ما این است که بیشترین سرکشی ها قبل از برگزاری اجلاسیه کنگره و در جریان هفته دفاع مقدس انجام شود.

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان به رژه خودرویی نیروهای مسلح در سطح استان اشاره کرد و گفت: امیدواریم در ایام کنگره، شهرستان ها نسبت به فضاسازی در محیط شهرستان اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس یک روز قبل از اجلاسیه کنگره آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: برپایی غرفه های هنری و کارهای فرهنگی با محوریت موضوعاتی مثل کودک و نوجوان، عفاف و حج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره 8000 شهید استان همدان 16 مهرماه برگزار می شود

کنگره 8000 شهید استان همدان 16 مهرماه برگزار می شود