مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-04اجتماعي

آخرین خبرها از تردد زوار اربعین در شلمچه و چذابه


خدمت رسانی به زوار حضرت سیدالشهدا(ع) در مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان همچنان ادامه دارد و هر کس به نوبه خود درصدد است که کار رفت و آمد زائران کربلای معلا را تسهیل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، کمتر از 2 روز دیگر تا فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برگزاری همایش بین المللی اربعین حسینی و حضور میلیونی عاشقان در کربلا معلا باقی مانده است.

در روزهای باقی مانده عشاق الحسین(ع) با حضور در مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر و مرز چذابه در شهرستان دشت آزادگان قصد دارند به کربلای معلا عزیمت کنند تا در رویداد بزرگ اربعین حسینی شرکت کنند.

خدمت رسانی به زوار حضرت سیدالشهدا(ع) در مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی و سردار شهید بهنام محمدی راد همچنان ادامه دارد و هر کس به نوبه خود درصدد است که کار رفت و آمد زائران کربلای معلا را تسهیل کند.

تردد 112 هزار و 143 زائر از مرز شلمچه بر اساس آمار اعلام شده طی شبانه روز گذشته 85650 زائر ایرانی از مرز شلمچه به کشور وارد و 19365 زائر ایرانی از این مرز خارج شده اند.

محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده, ای استان خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته  85650 زائر ایرانی از مرز بین المللی شلمچه به کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبرها از تردد زوار اربعین در شلمچه و چذابه

آخرین خبرها از تردد زوار اربعین در شلمچه و چذابه