مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-28سياسي

خدمت رسانی به زائران اربعین از محل موقوفات فارس


مدیرکل اوقاف فارس از برپایی بیش از 15 موکب و ایستگاه صلواتی طی ایام اربعین خبر داد و گفت: یک موکب اصلی از محل موقوفات فارس در نجف اشرف از فردا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس، با اشاره به در پیش رو بودن اربعین حسینی گفت: طبق روال هر ساله یکسری خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی از محل موقوفات مرتبط انجام می شود.

وی از برپایی بیش از 15 موکب و ایستگاه صلواتی طی ایام اربعین حسینی به زائران خبر داد و افزود: به طور کلی 3 موکب اصلی از محل موقوفات فارس در مسیر زائران اربعین حسینی برپا خواهد شد.

موسوی ادامه داد: یک موکب در امامزاده اسماعیل فسا(ع) در مسیر زائران اربعین شرق کشور و همچنین کشورهای هند و پاکستان برپا خواهد شد که در آن خدماتی نظیر اسکان موقت، پذیرایی سه وعده صبحانه، ناهار و شام و ارائه یکسری خدمات فرهنگی با حضور مبلغان ارائه می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: موکب امامزاده حسن(ع) شهرستان رستم، آخرین موکب استان فارس است که بعد از آن کاروان های زائران اربعین حسینی وارد استان خوزستان می شوند که در آن خدماتی نظیر اسکان موقت، سرویس بهداشتی و حمام و پذیرایی به زائران ارائه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی به زائران اربعین از محل موقوفات فارس

خدمت رسانی به زائران اربعین از محل موقوفات فارس