مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:202023-09-18فرهنگي

محمد خزاعی: تحریم فرهنگ نشانه گام های واپسین یک تمدن در حال سقوط است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی تهیه کننده سینما و رییس سازمان سینمایی کشور طی نامه ای سرگشاده به تحریم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدمحمد هاشمی قائم مقام وی از سوی کشور .

- رییس سازمان سینمایی کشور طی نامه ای سرگشاده به تحریم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و قائم مقام وی از سوی کشور های غربی نوشت: تحریم فرهنگ نشانه گام های واپسین یک تمدن در حال سقوط است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد خزاعی تهیه کننده سینما و رییس سازمان سینمایی کشور طی نامه ای سرگشاده به تحریم محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیدمحمد هاشمی قائم مقام وی از سوی کشور های غربی واکنش نشان داد.

متن این نامه بدین شرح است: تحریم حاصل عصبانیت نظام سلطه از مدیریت جریان ساز وزیر انقلابی فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

استعمار برای پیشبرد اهداف خود، تنها از طریق سلطه قهری عمل نمی کند، بلکه شیوه های فکری و فرهنگی را نیز در پیش می گیرد تا سلطه خود را نهادینه و دائمی سازد؛ و می کوشند تا با تحریم چهره های شاخص و رسانه های اثرگذار در اراده پولادین و اندیشه ناب برخاسته از دین مبین اسلام خللی ایجاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد خزاعی: تحریم فرهنگ نشانه گام های واپسین یک تمدن در حال سقوط است

محمد خزاعی: تحریم فرهنگ نشانه گام های واپسین یک تمدن در حال سقوط است