مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 20:102023-09-10اجتماعي

سنجش بیش از 30 هزار دانش آموز پایه اولی در گیلان


تاکنون 30 هزار و 39 نفر دانش آموز پایه اولی در گیلان سنجش شده اند، خانواده ها برای سنجش و ثبت نام دانش آموزان پایه اولی تا پایان شهریور مهلت دارند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: تاکنون 30 هزار و 39 نفر دانش آموز پایه اولی در گیلان سنجش شده اند، خانواده ها برای سنجش و ثبت نام دانش آموزان پایه اولی تا پایان شهریور مهلت دارند.

محمد فائزی امروز، 19 شهریور در حاشیه بازدید از مرکز سنجش دانش آموزان پایه اولی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تاکنون 30 هزار و 39 نفر دانش آموز پایه اولی در گیلان سنجش شده اند، اظهار کرد: خانواده ها برای ثبت نام دانش آموزان پایه اولی خود تا پایان شهریور مهلت دارند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه حدود 99.

85 درصد دانش آموزان این پایه سنجش شده اند، افزود: خانواده های دانش آموزان جامانده با مراجعه به سامانه نوبت دهی به نشانی my.

medu.

ir ابتدا نوبت گرفته و با توجه به تاریخ و زمان مشخص شده به مرکز جامع سنجش شهید یعقوبی در منطقه تازه آباد رشت مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه 2145 مدرسه با حدود 6931 کلاس درس برای دانش آموزان مقطع ابتدایی در نظر گرفته شده است، گفت: از این تعداد حدود 831 کلاس درس برای پایه اول آماده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش بیش از 30 هزار دانش آموز پایه اولی در گیلان

سنجش بیش از 30 هزار دانش آموز پایه اولی در گیلان