مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 16:002023-09-13دانش

تبدیل وضعیت 32 هزار استاد حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیست و هشتمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام .

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به وضعیت هیأت علمی این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی 32 هزار استاد حق التدریس داشت که این اساتید به عضو هیأت علمی وابسته و دستیار آموزشی تبدیل شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیست و هشتمین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر اعضا برگزار شد.

طهرانچی در این جلسه با تسلیت ایام شهادت نبی مکرم اسلام، امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) به برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: بحمدالله مراسم اربعین امسال باشکوه و بی نظیر برگزار شد و این مراسم را می توان یک معجزه در هزاره سوم قلمداد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت 32 هزار استاد حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی

تبدیل وضعیت 32 هزار استاد حق التدریس دانشگاه آزاد اسلامی