مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:152023-09-11سياسي

سردار ناظری: دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس برگزار می شود


معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: از 120 ناشر تخصصی دفاع مقدس برای شرکت در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان دعوت کرده ایم و همچنین قرار است بین هفت تا هشت هزار عنوان کتاب وارد نمایشگاه شود.

- معاون نشر و ادبیات سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: از 120 ناشر تخصصی دفاع مقدس برای شرکت در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همدان دعوت کرده ایم و همچنین قرار است بین هفت تا هشت هزار عنوان کتاب وارد نمایشگاه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار علی ناظری در نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس توضیح داد: دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس همزمان با کنگره شهدا استان همدان برگزار خواهد شد.

این رویداد یک فرصت برای این استان است و امیدواریم دستگاه های اجرایی با تمام توان برای هرچه بهتر برگزاری نمایشگاه پای کار بیایند.

وی افزود: چندی پیش جلسه ای با استاندار همدان برگزار کردیم و چند مکان برای برپایی نمایشگاه کتاب پیشنهاد شد که دست آخر به سایت بین المللی نمایشگاه همدان رسیدیم.

از 120 ناشر تخصصی دفاع مقدس برای شرکت در نمایشگاه دعوت کرده ایم و همچنین قرار است بین هفت تا هشت هزار عنوان کتاب وارد نمایشگاه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار ناظری: دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس برگزار می شود

سردار ناظری: دوازدهمین دوره نمایشگاه کتاب دفاع مقدس برگزار می شود