مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 23:002023-08-31سياسي

هشدار صنعا به ائتلاف آمریکایی؛ موشک و پهپاد راه حل پایانی است


ذاکر با بیان این که رییس جمهور توجه ویژه ای به دریاچه ارومیه دارد، تصریح کرد: باید از راهکارهای اساسی همچون انتقال آب از دریای خزر، عمان و وان ترکیه آبیاری قطره ای و رعایت الگوی کشت استفاده کرد تا بتوان کار اساسی برای دریاچه انجام داد.

- هشدار صنعا به ائتلاف آمریکایی؛ موشک و پهپاد راه حل پایانی است ذاکر با بیان این که رییس جمهور توجه ویژه ای به دریاچه ارومیه دارد، تصریح کرد: باید از راهکارهای اساسی همچون انتقال آب از دریای خزر، عمان و وان ترکیه آبیاری قطره ای و رعایت الگوی کشت استفاده کرد تا بتوان کار اساسی برای دریاچه انجام داد.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید نهضت ملی برای احیای دریاچه ارومیه وجود داشته باشد، گفت: دریاچه ارومیه خشک نشده ولی ظرفیت آن کاهش پیدا کرده است که علت این اتفاق هم گرمای زیاد و تبخیر آب دریاچه است.

  سید سلمان ذاکر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت دریاچه ارومیه اظهار کرد: در حال حاضر آب دریاچه ارومیه در کمترین مقدار خود است که این وضعیت نگران کننده است.

در طول سه سال گذشته 1300 میلیارد هزینه شده که تا وقتی پروژه های انجام شده به نتیجه برسد زمان لازم است چون همان مقداری که دریاچه خشک شد به همان مقدار هم طول می کشد که پرآب شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار صنعا به ائتلاف آمریکایی؛ موشک و پهپاد راه حل پایانی است

هشدار صنعا به ائتلاف آمریکایی؛ موشک و پهپاد راه حل پایانی است